Świadectwa

charakterystki

energetycznej

Doświadczenia
Realizacji rocznie
Rodzajów usług
Skuteczności

Czym jest świadectwo charakterystyki energetycznej?

Świadectwo charakterystyki energetycznej to dokument, który pokazuje, ile energii potrzebuje Twoje mieszkanie do codziennego funkcjonowania – ogrzewania, wentylacji, przygotowania ciepłej wody czy oświetlenia. To rodzaj „energetycznej metki”, która mówi o kosztach użytkowania nieruchomości.

Dla właścicieli mieszkań świadectwo energetyczne to nie tylko obowiązek prawny w określonych sytuacjach, ale także realna korzyść. Dzięki niemu możesz łatwiej sprzedać lub wynająć lokal, a także sprawdzić, czy zużycie energii jest optymalne i czy warto pomyśleć o oszczędnościach.

Świadectwo charakterystyki daje jasny obraz kosztów utrzymania mieszkania – a to dziś cenna przewaga na rynku. Co więcej, świadectwo jest ważne przez 10 lat, więc to jednorazowa inwestycja, która może wielokrotnie się zwrócić.
 

Potrzebujesz świadectwa charakterystyki energetycznej,
jeśli planujesz

Wypełnij wniosek
  • Sprzedać mieszkanie lub dom bez względu na typ własności nieruchomości
  • Wynająć lokal mieszkalny lub użytkowy na podstawie nowej umowy najmu
  • Ubiegać się o dofinansowanie w programie wspierającym oszczędność energii budynków
  • Oddać nowo wybudowany budynek do użytkowania po zakończonej inwestycji budowlanej
  • Wystawić ogłoszenie sprzedaży lub najmu nieruchomości w internecie lub prasie
  • Przedstawić orientacyjne koszty ogrzewania potencjalnym kupującym nieruchomość lub lokal

Potrzebujesz świadectwa charakterystyki energetycznej,
jeśli planujesz

Wypełnij wniosek
  • Sprzedać mieszkanie lub dom bez względu na typ własności nieruchomości
  • Wynająć lokal mieszkalny lub użytkowy na podstawie nowej umowy najmu
  • Ubiegać się o dofinansowanie w programie wspierającym oszczędność energii budynków
  • Oddać nowo wybudowany budynek do użytkowania po zakończonej inwestycji budowlanej
  • Wystawić ogłoszenie sprzedaży lub najmu nieruchomości w internecie lub prasie
  • Przedstawić orientacyjne koszty ogrzewania potencjalnym kupującym nieruchomość lub lokal

Jak działamy?

Wyślij nam potrzebne dane i otrzymaj operat w formie elektronicznej nawet w 24 godziny
lub spotkaj się z nami w biurze i pozwól nam zając się wszystkim za Ciebie.


01

Zapytanie
ofertowe

Samodzielnie wykonaj wymagane pomiary i prześlij je nam przez formularz lub skontaktuj się z nami w celu umówienia spotkania.

02

Zdobycie
danych

Nasz przedstawiciel osobiście dokona sprawdzenia parametrów obiektu, a następnie dopilnuje wszelkich formalności.

03

Odebranie
świadectwa

Odbierz dokument w wybranej przez siebie formie nawet w tym samym dniu roboczym, w którym zdobędziemy pełne dane.

Jak działamy?

Wyślij nam potrzebne dane i otrzymaj operat w formie elektronicznej nawet w 24 godziny
lub spotkaj się z nami w biurze i pozwól nam zając się wszystkim za Ciebie.

01

Zapytanie
ofertowe

Samodzielnie wykonaj wymagane pomiary i prześlij je nam przez formularz lub skontaktuj się z nami w celu umówienia spotkania.

02

Zdobycie
danych

Nasz przedstawiciel osobiście dokona sprawdzenia parametrów obiektu, a następnie dopilnuje wszelkich formalności.

03

Odebranie
operatu

Odbierz dokument w wybranej przez siebie formie nawet w tym samym dniu roboczym, w którym zdobędziemy pełne dane.

Korzyści ze współpracy z nami

Współpracując z nami, zyskujesz pewność, że Twoją sprawą zajmą się doświadczeni specjaliści.
Działamy kompleksowo – od doradztwa, przez dokumentację, po finalizację formalności.
Oszczędzasz czas, unikasz stresu i otrzymujesz gwarancję jakości na każdym etapie procesu.
Jesteśmy elastyczni i dopasowujemy się do Twoich potrzeb.

Zespół specjalistów

Każdy specjalista odpowiada za konkretną dziedzinę. Otrzymujesz wsparcie osób z doświadczeniem i sprecyzowaną wiedzą.

Kompleksowa obsługa

Nie musisz się martwić o zgrywanie z sobą różnych usług. Dokumentacja, pozwolenia, uzgodnienia wszystko w jednym miejscu.

Oszczędność czasu

Szanujemy Twój czas, dlatego przejmujemy wszystkie formalności. Nie musisz znać przepisów wystarczy, że my je dokładnie znamy.

Pełna elastyczność

Dostosowujemy ofertę do Twoich potrzeb. Zakres, termin i forma współpracy zawsze tak, by zapewnić najlepsze rozwiązanie.



Rozwiej wszelkie wątpliwości

Use this space to provide your website visitors with a brief description on what to expect before clicking on a section title.

By default, this panel is concealed and appears when the user clicks on the section title. Input relevant information about its title using paragraphs or bullet points. Accordions can enhance the user experience when utilized effectively. They allow users to choose what they want to read and disregard the rest. Accordions are often utilized for frequently asked questions (FAQs).

By default, this panel is concealed and appears when the user clicks on the section title. Input relevant information about its title using paragraphs or bullet points. Accordions can enhance the user experience when utilized effectively. They allow users to choose what they want to read and disregard the rest. Accordions are often utilized for frequently asked questions (FAQs).

By default, this panel is concealed and appears when the user clicks on the section title. Input relevant information about its title using paragraphs or bullet points. Accordions can enhance the user experience when utilized effectively. They allow users to choose what they want to read and disregard the rest. Accordions are often utilized for frequently asked questions (FAQs).

By default, this panel is concealed and appears when the user clicks on the section title. Input relevant information about its title using paragraphs or bullet points. Accordions can enhance the user experience when utilized effectively. They allow users to choose what they want to read and disregard the rest. Accordions are often utilized for frequently asked questions (FAQs).

Rozpocznijmy
współpracę